Hangi ülkede asgari ücret ne kadar?
ABD Asgari ücret: 15,080 Dolar (Yıllık)
-
120ABD Asgari ücret: 15,080 Dolar (Yıllık)
-
220İsrail Asgari ücret: 14,413 Dolar (Yıllık)
-
320Arjantin Asgari ücret: 9,094 Dolar (Yıllık)
-
420Avustralya Asgari ücret: 32,508 Dolar (Yıllık)
-
520Bahamalar Asgari ücret: 7,800 Dolar (Yıllık)
-
620Belçika Asgari ücret: 25,030 Dolar (Yıllık)
-
720Çin Asgari ücret: 1,393 Dolar (Yıllık)
-
820Fransa Asgari ücret: 23,837 Dolar (Yıllık)
-
920Güney Kore Asgari ücret: 9,121 Dolar (Yıllık)
-
1020Hollanda Asgari ücret: 24,490 Dolar (Yıllık)
-
1120Hong Kong Asgari ücret: 8,132 Dolar (Yıllık)
-
1220Büyük Britanya Asgari ücret: 19,833 Dolar (Yıllık)
-
1320İrlanda Asgari ücret: 24,364 Dolar (Yıllık)
-
1420İspanya Asgari ücret: 12,548 Dolar (Yıllık)
-
1520Japonya Asgari ücret: 16,992 Dolar (Yıllık)
-
1620Kanada Asgari ücret: 20,484 Dolar (Yıllık)
-
1720Küba Asgari ücret: 108 Dolar (Yıllık)
-
1820Küba Asgari ücret: 108 Dolar (Yıllık)
-
1920Tayvan Asgari ücret: 7,980 Dolar (Yıllık)
-
2020Yunanistan Asgari ücret: 11,396 Dolar (Yıllık)